Vespa, Bigge, 1972, Bigges Vespa, Retro, Vesparestaurering, Vespa restoration, maintenance, mektips, meka, renovering, scooterrenovering

fredag 13 mars 2009

Frustration...

Inget är så frustrerande som att tvingas vänta när man har farten uppe och är full av arbetslust. Jag väntar fortfarande på att att svetsaren ska få tid över, så han kan förbarma sig över mina sidokåpor. Typiskt att företaget skulle få massor att göra när jag skulle ha hjälp. Men man får väl vara glad för deras skull i dessa tider. Senast i morgon fredag är jag lovad annars så måste jag hitta ett alternativ. Lyckligtvis så tror jag att Micke Dunker har ett ess i rockärmen. Det är inte lätt att hitta nån som klarar att svetsa tunn aluminium. Håll tummarana...!

1 kommentar:

  1. Plus i kanten (ouch!) för grymt schyst och intressant bild!

    SvaraRadera